close


I gotta tell you what I'm feelin' inside,
我必須告訴你我內心感受
I could lie to myself, but it's true
或許對我而言,這是假象,但卻是最真實的表白!

There's no denying when I look in your eyes,
當我注視你時,毫無疑問地...
girl I'm out of my head over you
我滿腦都在想你,寶貝!

I lived so long believin' all love is blind
我始終相信"愛情是盲目的"
But everything about you is tellin' me this time
但關於你的一切,此刻已見分曉!

Chorus:
副歌
It's forever, this time I know and there's no doubt in my mind
這就是永恆,此刻的我,深知已無疑慮
Forever, until my life is through, girl I'll be lovin' you forever
永恆! 直到我過往,我永遠愛你,寶貝~

I hear the echo of a promise I made
遠方的回音傳來我許下的諾言
When you're strong you can stand on your own
當你堅強時,你可以獨自飛翔
But those words grow distant as I look at your face
但卻成為你我藩籬,尤其當我望著你時...
No, I don't wanna go it alone
不...我不願獨自翱翔

I never thought I'd lay my heart on the line
我沒料到我整顆心都掛在網上
But everything about you is tellin' me this time
但關於你的一切,此刻已見分曉!

Chorus - Ya-ah!
副歌

I see my future when I look in your eyes
當我注視你雙眼時,我已看見未來
It took your love to make my heart come alive
你的愛讓我重生

'Cause I lived my life believin' all love is blind
因為我始終相信"愛情是盲目的"
But everything about you is tellin' me this time
但關於你的一切,此刻已見分曉!

Chorus (repeat twice)

副歌 請重複兩次!

arrow
arrow
    全站熱搜

    jack19711128 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()